lørdag 16. juni 2012

SPA

Jeg fikk gavekort på SPA behandling av de koselige damene i barselgruppa til lille jenta da lille gutten ble født for ca et år siden. Siden gavekort gjerne går ut etter et år var det på tide å bruke det. Jeg gikk inn på nettsiden for å bestille time og fant ut at eneste ledige time før det "gikk ut på dato" var på slutten av dagen i dag.

Jeg forlot to forkjøla barn og en feber syk mann til fordel for litt avslapning. Timen burde kanskje vært tatt en annen gang, men hvordan kan man vite sånt. Jeg fikk i alle fall en veldig god pustepause.

Jeg valgte fotpleie da det trengtes og var passende før en aktiv sommer. Jeg var rimelig stressa da jeg ankom akkurat presis (eller litt forsinket da jeg slet med å finne inngangen). Men klarte å slappe av og bli kvitt alt stress i løpet av den timen. Jeg tok t-bane og buss hjem, og tok meg i å lukke øynene da jeg ventet på bussen. Da var jeg på spa igjen.



Vi burde nok bli flinkere til å skjemme bort føttene våre. De gjør jo en viktig jobb der de bærer oss fram og tilbake hele dagen.

Nå er det på tide å hvile føttene! God natt!

OG!

Til Ingunn, Mia, Line, Eva, Hanne, Janicke og Karoline.

Tusen takk for en flott gave!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar