mandag 18. juni 2012

Produktsafari

Som jeg skrev for to dager siden skulle jeg gå på produktsafari.

Jeg fant mindre enn jeg forventet. Særlig fra et av merkene.

Vi hadde Always, Pampers, head&shoulders, Gillette/Gillette Venus, Wella og Duracel.



Jeg har en pose liggende, de venter egentlig på en ny eier pga en genial oppfinnelse som heter menscup/damebeger osv. Vite mer? Se her.




Lillebror har et lite bleielager. Her er begge merkene representert. Vi har tøybleier også, men de ble mest brukt til lille jenta. Nå føler jeg det er mer enn nok vask. Skulle gjerne brukt dem da!


Bildet taler for seg selv, fant denne i dusjen. Har selv kjøpt den. Varierer litt med hvilke sjampo jeg bruker.









Skummet er mannen sitt, høvelen er utrolig gammel, men virker greit ennå.





Denne fant jeg i skapet på badet. Den har i alle fall vært med på en flytting, og en til blir det.



Måtte rote langt nedi boksen for nye batterier for å finne denne. Gav nesten opp. Roter ikke i boksen med gamle batterier som vi skulle levert til resirk for lenge siden.



Resultatet ble altså 6 stk, eller 7 hvis en teller med Gillette Venus som egen.

Hva finner du hjemme hos deg?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar